Medeni mesec - smestaj i proslava

Hotel Srbija TIS nudi smeštaj đaka u dvokrevetnim sobama tokom školske godine. Cena smeštaja je na mesečnom nivou, a hotel u ponudi ima i pansionsku ishranu (doručak, ručak i večera) u restoranu ili bašti hotela. 


MENU ZA PANSIONSKE RUČKOVE:
 
Ponedeljak - Meni br. 1
supa, govedji gulaš sa prilagom/makarone, krompir/salata, hleb

Utorak - Meni br. 2
supa, tavče sa kobasicom, salata, hleb

Sreda - Meni br. 3
supa, pileći paprikaš sa prilagom, salata, hleb

Četvrtak - Meni br. 4
supa, krompir paprikaš sa svinjskim mesom, salata, hleb

Petak - Meni br. 5
supa, distan kupus sa svinjskim mesom, hleb

 
Menu za vikend ručak ili večera u Hotelu SRBIJA TIS Zaječar za 4 (četri) osobe.

Meni br. 6
supa, pileće pečenje, pekarski krompir, salata, hleb

Meni br 7.
supa, bečki odrezak, pomfrit, salata, hleb

Meni br. 8
supa, pariska šnicla, pire krompir, salata, hleb

   
Medeni mesec i godišnjice

Dobićete rezervaciju za našu naj romantičniju sobu / apartman, bocu vina i čarobne trenutke uspomene na divno provedene dane u našem hotelu.  

Hotel "Srbija TIS" iz Zajecara u saradnji sa Kompanijom „Zepter International“ povodom predstojeceg praznika Mladenaca organizuje “Vece mladenaca„ sa muzikom u petak 20.03. godine sa pocetkom u 18:00h. Pozivamo sve bracne parove koji su proteklih godina organizovali svadbeno veselje u Hotelu „Srbija TIS“ da dodju na besplatnu veceru. Za sve ostale bracne parove kao i za gradjane Timocke krajne i sire cena vecere je 400,00 din po osobi.


Za rezervacije i sve blize informacije mozete doci licno u Hotel „Srbija TIS“ ili na telefone: 019 422 540, 063 420 045



Нема коментара:

 
CONTACT FORM
Please fill contact form in details:
Name and surname:  *
E-mail:  *
Telephone:  *
Arrival:  *
Check out:  *
Number of Persons:  *
Accommodation Type:
Price:
Destination:  *
Business Sector:
Subject:  *
Wishes and comments:
 
 
 *Must be filled with fields.